Epic Auctions

Video impressies

Ooit meer dan 300 auto’s verkocht in twee dagen? Dat geeft een kick!

Kan je ons helpen bij de verkoop van een aantal auto’s? Dat was de vraag van de mannen van Veilinghuis Epic Auctions. Wat later een enorm project bleek te zijn, begon met Nederlands en Engelstalige webteksten en Wereldwijde Facebookmarketing.

Veilinghuis Epic Auctions veilde een voormalige museumcollectie van meer dan driehonderd unieke oldtimers. Een groots evenement met veel uitdagingen. Behalve de webteksten en Facebookcampagnes adverteerde ik van Amerika tot Polen, schreef ik artikelen voor bekende autobladen, communiceerde ik met de pers en coördineerde ik de producties van RTL Autowereld en Discovery.

Mijn stappenteller raakte de tel kwijt, mijn communicatiehart sloeg op hol en alle auto’s zijn verkocht.

Loverbos Communicatie voor Epic Auctions:

  • Advies
  • Social mediastrategie
  • Social mediabeheer
  • On- en offline marketingcommunicatie
  • Webteksten, brochureteksten, nieuwsbrieven en persberichten in het Nederlands en Engels
  • Persvoorlichting en media-coördinatie

Epic Auctions
www.epic-auctions.com