Optimaal Leadgeneratie

Copywriting voor Viola Markus - Optimaal Leadgeneratie
‘Nee, geen interesse’
Klinkt het – voor de zoveelste keer – aan de andere kant van de lijn.
Voor veel bedrijven bungelt koude acquisitie ergens onderaan de to-do-lijst. Klamme handen en een overvolle agenda werken ook niet mee.
Koud bellen is een ambacht. Een die Optimaal Leadgeneratie tot een koud kunstje heeft verheven. Op jacht naar die gedroomde klant doen bedrijven een beroep op Optimaal – het lijntje naar warme leads. Via Optimaal’s ‘Droomformule’ schuiven klanten binnen de kortste keren aan tafel bij hun droomklant. En dan blijken bellen en schrijven ineens heel verschillende dingen. Of Loverbos Communicatie kon helpen bij het herschrijven van de webteksten en adviseren bij de indeling van de website. Inhoudelijk was er met de teksten niet zoveel mis. Maar ze misten beleving én die knipoog die de werkwijze van Optimaal juist zo kenmerkt.
Dus de knot ging uit – en we gooiden de haren los. De teksten kwamen tot leven en de ‘Over ons’-pagina werd een ‘online speeddate’ met alle medewerkers van Optimaal, met een knipoog 😉
Nieuwsgierig? Check www.optimaal-leadgeneratie.nl als je druft.