Van Heugten Baddesign

Van Heugten Baddesign

Wat Eurobad was, is nu Van Heugten Baddesign. Dé badkamerspecialist met eigen installatiebedrijf en één van de grootste showrooms van Nederland. Na 15 jaar vond Jan-Hein van Heugten het tijd voor een naamsverandering. Back to the roots, namelijk zijn achternaam. Maar de omvang van het project had Jan-Hein onderschat. Hij had dringend tijdelijke marketingcommunicatie ondersteuning nodig.

In amper zes weken realiseerden we een gave nieuwe huisstijl, een nieuwe website, verschillende social media kanalen en een nieuw programma voor nieuwsbrieven. En zijn medewerkers? Die zijn getraind en onderhouden nu zelf alle communicatiekanalen. Lukt dat niet, dan ben ik beschikbaar voor specifieke vragen, advies of tijdelijke ondersteuning.

Met tijdelijke projectondersteuning in de vorm van kennis, ervaring en een paar extra handjes is Jan-Hein ontzorgd en geholpen. Ondertussen kon hij zich richten op het aansturen en uitbouwen van zijn bedrijf. Want daar is hij goed in!

Loverbos Communicatie voor Van Heugten Baddesign:

  • Advies
  • Marketingcommunicatie strategie
  • Social Media strategie
  • Coördinatie van de nieuwe website en de ontwikkelde huisstijl
  • Training

Van Heugten Baddesign

www.van-heugten.nl